2. holdet fik revanceret sig!

2. holdet fik revanceret sig!

Søndag d. 25. januar var der hjemmekamp mod Jerne.

Hele holdet var indstillet på at revanchere det forsmædelige nederlag mod Fredericia før jul, hvor vi fik godyle tæsk med 1/2 - 5 1/2 🥴🥴

Så det var 6 meget beslutsomme mennesker der satte til til brædderne!

Efter et par timers spil så det faktisk rigtig godt ud, for alle stod rigtig fornuftigt.

Og det blev det ved med indtil kl. 15:10...så sluttede alle partier indenfor 5 - 7 minutter 🤔🤔

Da røgen så havde lagt sig kunne vi konstantere, at vi havde vundet med 4 1/2 - 1 1/2 mod forventet 3 1/2 - 2 1/2.

Så en kanon indsats af hele holdet!!

Med det resutalt kom vi tilbage i kampen om oprykning med 14 brætpoint/6 matchpoint og ligger nu på 2. pladsen!

Horsens Skakforening

Horsens Skakforening

Horsens Skakforening

Horsens Skakforening

Horsens Skakforening

Kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!