2. Holdet leverede et sensationelt resultat i Nr. Snede!
D. 24. november drog 6 mand mod nr.Snede. Her ventede Nr. Snede´s 1. hold som var absolut rating favoriter.
Lige for øjeblikket kører det for begge Horsens holdene og det fik Nr. Snede at føler.
Alle Horsens spillerne lagde godt fra land og fik pæne stillinger.
Tommy indledte et kanon angreb mod sin modstandere og det lignede en regulær slagmark med faldne brikker omkring modstanderens konge.
Og angrebet slog igennem. 1 - 0
Troels fik relativ hurtig en fornuftig stilling og kørte stille og roligt pointet i hus. 2 - 0
Jesper fik en ok stilling, og jeg ved ikke helt hvad der skete....men lige pludselig manglede der er en officer 2 - 1
På 5. brættet fik Tim en fin stilling og en bonde mere som burde have givet gevinst, men der mangler hvis noget kamptræning, så det blev sat lidt over styr med en remis 2 1/2 - 1 1/2
Er der en der bevæger sig udover de vilde stepper og vover pelsen så er det Peter. Han er faktisk rigitg god til det så .....3 1/2 - 1 1/2
Sidste man var Niels som havde et lille plus og stod fint. Han arbejdede støt og roligt....og hev pointet hjem 4 1/2 - 1 1/2
Resultatet er absolut mere end godkendt. Ifølge Dr. Elo skulle vi have tabt kampen med 2 1/2 - 3 1/2, og vi ender med vinde 4 1/2 - 1 1/2....det kan der vist ikke klages på!!!
Du skal være logget ind for at kommentere.