Brætspilscafeen
Det var en rigtig super fin søndag med 20 deltagere til Casual skak i brætspilscafeen.
Alle havde en super dag og der blev hygget og snakket! Det bliver ikke sidste gang vi afholder sådan et arrangement! Kæmpe stort tak til Brætspilscafeen for initiativet og for at lægge lokaler til!!
Her lidt indtryk fra dagen...









Du skal være logget ind for at kommentere.