Endnu en hyggelig Casual Skakturnering i Brætspilscafeen!
Der blev hygget og spillet igennem på de 64 felter i dagens Casual skakturnering i Brætspilscafeen I dag.
I dag var de unge i fokus og gav de "gamle" baghjul!
Dagens vinder var unge Ankido og på 2. pladsen den "ældre" Jesper og med den unge Storm (som vandt skoleskak grp. i den sidste SGP turnering med 7 af 7) på 3.pladsen.
Tak til alle de fremmødte for at gøre det til en rigtig dejlig dag.




Håber vi ses igen om en måned!
Du skal være logget ind for at kommentere.