Horsens Juniorer leverede en flot 4. plads ved DM i Hurtigskak pinsesøndag!
Der var spænding, strategi og masser af hurtige træk, da DM i holdmesterskab i hurtigskak løb af stablen i Middelfart pinsesøndag. Horsens Skakforening var naturligvis repræsenteret ved vores junioerhold.

Holdet, der tidligere i år havde sikret sig en fin sejr i deres gruppe ved sydjysk hurtigskak for hold i Sønderskov, var seedet nummer 7 her til DM. Mange havde måske forventet en solid indsats, men vores dygtige juniorhold leverede mere end det!

Efter nogle intense kampe med 3 sejre, 2 uafgjorte og kun et enkelt tab,lykkedes det vores fire unge talenter at kæmpe sig til en imponerende 4. plads. Og det var tæt! Kun et enkelt, sølle brætpoint skilte dem fra den eftertragtede 3. plads og en medalje. Dette er et resultat, der vidner om en helt fantastisk indsats fra alle fire spillere, og det er et absolut godkendt resultat, som vi er utroligt stolte af.
Der deltog ialt 60 hold, 240 spillere fordelt i 5 kategorier som dystede om DM titlerne i Middelfart.

Et rigtig kæmpe tillykke til vores juniorhold med den superflotte præstation!
En rigtig stor tak skal lyde til forældrede som igen trofast støttede op!
Du skal være logget ind for at kommentere.