Påskelukket: Klubben åbner igen d. 7. april!

Påskelukket: Klubben åbner igen d. 7. april!

Husk at klubben er lukket tirsdag d. 31.marts pga Påsken.

Næste åbningsdag er tirsdag d. 7. april.

I ønskes alle en rigitg god påske.

PS. der spilles DM i skak i Svendborg fra d. 28. marts til d. 6. april. I kan se mere her: Skak DM 2026

Kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!