Påskelukket: Klubben åbner igen d. 7. april!
Husk at klubben er lukket tirsdag d. 31.marts pga Påsken.
Næste åbningsdag er tirsdag d. 7. april.
I ønskes alle en rigitg god påske.
PS. der spilles DM i skak i Svendborg fra d. 28. marts til d. 6. april. I kan se mere her: Skak DM 2026
Du skal være logget ind for at kommentere.