Så er der igen Søndags skak d. 1. feb.!!

Så er der igen Søndags skak d. 1. feb.!!

Så inviterer Brætspilscaféen og Horsens Skakforening igen til Søndags skak!

Det er gratis at deltage, og du behøver hverken erfaring, rating eller klubtilknytning. Uanset om du blot er lidt nysgerrig på skak eller spiller jævnligt, er du meget velkommen. Fokus er som altid på hygge og gode kampe, uanset niveau.

Start: 12:30

Søndag d. 1. februar

Brætspilscaféen – Hestedamsgade 5, 8700 Horsens

Der er selvfølgelig lidt præmier på højkant.

OBS: Tilmelding er ikke nødvendig, men mød gerne op mindst 15 minutter før turneringsstart kl. 12:30.

Kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!