Sommerafslutning 24. juli

Sommerafslutning 24. juli

Nu nærmere sommer sig for alvor, så nu var det blevet tid til holde sommerafslutning.

Det blev som vanligt fejret med Pizza og en rigtig gang useriøst hyggeskak i form af arm/hjerne 😜

Det var lige noget som alle nød, både de voksne og de unge mennesker....Der blev snakket, grinet og hygget til den helt store guldmedalje!

Klubben ønsker jer alle en rigtig god sommer og vi glæder os rigtig meget til at se jer allesammen igen tirsdag d. 12, august!!

Kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!