Ungdommen strålede: Alberte suveræn i Brætspilscaféen!
Kære skakvenner,
Endnu en gang blev Brætspilscaféen omdannet til en summende arena for tankespil, strategier og hygge, da Brætspilscafeen og Horsens Skakforening holdt sin månedlige turnering. Og hvilken eftermiddag det var!
Der var intet mindre end 16 skakentusiaster, der mødte op for at flytte brikker og dyste ved brættet. Det, der dog virkelig varmede om hjertet, var synet af hele 6 nye ansigter, der havde fundet vej til vores hyggelige skakfællesskab. Det er fantastisk at se interessen for skak blomstre og nye spillere slutte sig til os – velkommen til jer alle! Der blev virkelig hygget og spillet til den store guldmedalje.
Dagen bød på intens skak og masser af gode partier, men én spiller skilte sig særligt ud. Den unge Alberte leverede en præstation ud over det sædvanlige! Med en imponerende række af sejre fejede hun al modstand af brættet og sikrede sig en suveræn førsteplads med intet mindre end 7 ud af 7 mulige point! Et kæmpe tillykke til Alberte!.
Andenpladsen gik fortjent til Sylvester, som også leverede en stærk præstation med 5 ud af 7 point. Godt spillet, Sylvester!
Det er altid en fornøjelse at se nye talenter folde sig ud, og denne eftermiddag var ingen undtagelse. Det er tydeligt, at ungdommen er på vej frem og ikke er bange for at give de mere erfarne spillere kamp til stregen – eller som man siger, give dem baghjul! Denne dynamik skaber en utrolig spændende atmosfære og holder alle på tæerne, og vi elsker det.
Vi glæder os allerede til næste gang som bliver d. 3. maj kl. 12:30 og vi håber at se både nye og velkendte ansigter til endnu en eftermiddag fyldt med skak, strategi og socialt samvær.
Husk, at alle er velkomne, uanset niveau!




Du skal være logget ind for at kommentere.